zondag 24 juni 2012

Nog een baby ...

Een tijdje geleden dacht ik eindelijk eens helemaal bij te zijn met de baby-cadeautjes. Ikke helemaal blij.

...Tot ik vorige week ineens een collega terugzag op het werk die ik gewoon vergeten was (en de kindjes van die collega zitten dan ook nog eens al jaren bij dezelfde onthaalmoeder). Vol schaamte kroop ik 's avonds achter de computer en mijn naaimachine om een cadeautje tevoorschijn te toveren.

2 slabjes maakte ik en eentje krijgt ze (ah ja, ik had toch wel per ongeluk bij het eerste de lintjes mee vast geborduurd zeker, daar kan je niet veel mee doen hoor).
Misschien kan je hier ineens nog een beetje inspiratie opdoen voor mijn give-away.


In het vorige bericht over baby-cadeautjes kon je ook al lezen hoe slecht ik ben in het uiteindelijk ook bezorgen van cadeautjes (daarom dat ik er nu een naam opzet, dan moet ik wel), dus besloot ik om er 3 met de post op te sturen, maar niet zonder een persoonlijk kaartje. Voor elk babietje maakte ik een kaartje, aangepast aan de nieuwe gezinssituatie. Nu maar hopen dat die ook aankomen hé.

Groetjes en tot binnenkort!

3 opmerkingen:

  1. Amai ... zo schoon! Je mag mij ook wel eens een kaartje sturen! Die mensen zullen vast en zeker blij zijn.

    Groeten, Mme Li.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk baasje!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaartjes dat je daar gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...