vrijdag 8 juni 2012

Werk - babyboom - cadeautjes

Op mijn werk is er precies een kleine babyboom aan de gang (eigenlijk al een paar jaar als ik er zo aan denk), enfin, 3 babietjes dus op nog geen maand tijd!

Vorige week begon ik met het maken van de ontwerpjes en gisterenavond installeerde ik de borduurunit van mijn naaimachine nog is. Een paar uur later waren alle cadeautjes afgewerkt.

En weet je wat het leukste is aan mijn collega's, die maken altijd van die super-dankbare geboortekaartjes waar veel mee aan te vangen is, niet altijd even gemakkelijk, maar voor zo'n mooie kaartjes (en babietjes natuurlijk) heb ik dat graag over.

Cadeautje 1:



de inspiratie haalde ik bij dit superschattige geboortekaartje
 Cadeautje 2:

de inspiratie haalde ik bij dit geboortekaartje

Cadeautje 3 (zonder kaartje, omdat het wel mooi was, maar niet bruikbaar):

Nu rest er mij alleen nog die taak die meestal het langst duurt, het bezorgen van de cadeautjes aan de trotse mama's en papa's.

Je kan misschien nog een beetje inspiratie opdoen voor mijn give-away.
En voor zij die niet weten wat een bavetje is, cadeautje 2 en 3 zijn hier een voorbeeldje van.

Groetjes en een prettig weekend!

5 opmerkingen:

  1. bij ons op het werk hebben we ook zo'n periode gehad : volgens mij is dat besmettelijk ( maar ik ben er alsnog niet vatbaar voor gebleken ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk gedaan. Zo te zien weet jij wel raad met de borduurmachine :-)
    Wij kregen ooit eens handdoeken met ons trouwen en dat vond ik zo bijzonder. Er stond op: 'vrouw van martin' en 'man van bianca' hihi.

    Liefs Bianca
    van Atelier Mama Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. boehoe, mij reactie was weg!

    Nou goed, in elk geval mijn complimenten voor je borduurkunsten!

    Liefs Bianca
    van Atelier Mama Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow jij hebt schik met je borduurmachine!!!
    Ontzettend leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke persoonlijke kado's.
    Daar zullenzevast erg blij mee zijn.
    Leuk gemaakt!

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...