vrijdag 6 juli 2012

De grote verhuis

Een tijdje geleden verhuisden mijn jongere zusje en haar gezin eindelijk naar hun eigen, nieuwe huisje.

In plaats van een bloemetje voor de mama maakte ik voor mijn nichtje en neefje een vlaggenlijn om hun nieuwe kamer een beetje op te fleuren. Ik flockte er ook nog hun naam op.

Vlaggenlijn voor mijn nichtje (stof van het stoffenspektakel, de gebruikte biais werd voor de allereerste keer door mijzelf gemaakt)



Vlaggenlijn voor mijn neefje (stof van het Stoffenpaleis, Ikea, markt Eindhoven)



Nog een prettige vakantie!

3 opmerkingen:

  1. die vlaggelijn s altijd leuk, ook deze in die vrolijke kleurtjes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke vlaggenlijntjes,meteen een idee voor als mijn dochtertje jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...