maandag 17 september 2012

Volgens mij heb ik dat ook een klein beetje ...

dat was mijn conclusie na de pedagogische studiedag vandaag, en meerbepaald na de workshop "autisme".

Ik word namelijk helemaal tureluur van het begin van het schooljaar, al dat gedoe met steeds veranderende uurroosters, nieuwe lokalen, nieuwe leerlingen, nieuwe handboeken... Allemaal nieuw en dus weinig houvast, niet mijn favoriete moment van een schooljaar dus.

Je kan dat wel merken, want het is hier al eventjes heel stil. Niet dat hier niets gebeurt, want er gebeurt hier juist heel veel. Door al die onrust geraken eindelijk mijn kasten is uitgekuist en hebben de schoenen na bijna 7 jaar eindelijk hun eigen plaatsje gekregen (in plaats van op een berg in de gang).

Ik weet dat het wel zal beteren hoor (tegen de vakantie of zo), iedereen vindt hier wel weer zijn draai en ik voel ook dat het stilaan weer begint te kriebelen, zeker na de post die ik vandaag na zo'n super-volgepropte dag in de brievenbus vond:



Een tijdje geleden had ik namelijk op haar vraag gereageerd, gewoon omdat ik Franse teksten vertalen nu eenmaal leuk vind. En als verrassing kreeg ik dit superleuke kaartje met dit mooie stofje en knoopjes!

Bedankt, Elke dag zaterdag! Je had het zeker niet moeten doen, maar ik ben er natuurlijk wel heel erg blij mee!

Groetjes, en hopelijk tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! En dat trekje... hebben we dat niet allemaal een heel klein beetje??? Succes met alles terug op orde krijgen :-) neem er je tijd voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och zo herkenbaar ;-s 't onderwijs, 't is ne stiel apart, he! Kei fijn dat pakketje om alles goed te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Courage! En tof pakketje, daar kan je vast wat moois mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...