vrijdag 19 oktober 2012

Knikkerzakken-test

Ik loop al een tijdje rond met het idee om een klein voorraadje knikkerzakjes aan te leggen. Altijd handig om in huis te hebben.
Het enige probleem is alleen dat ik meestal geen zin heb in bandwerk, tot een paar weken geleden. Die zin was snel weer over, maar vandaag was ze er weer, dus werkte ik ze allemaal af.

In plaats van allemaal dezelfde te maken, zag ik het als hét moment om is uit te testen welke combinaties en stofjes goed werken en welke niet.

Die stofjes, daar ben ik al uit, want zowel de hele dunne katoentjes als de dikkere stoffen blijken het heel goed te doen, maar de combinaties van de stofjes, dat zal ik pas binnen enkele weken weten. Bij mij is het namelijk zo dat ik wat ik gemaakt heb in eerste instantie meestal best mooi vind, maar pas na een tijdje pas echt een deftig oordeel kan vellen.
Misschien kan jij me helpen, welke vind jij de mooiste?

De meisjes-zakjes:

De unisex-zakjes:

De jongens-zakjes:

Moest je denken van "tiens, daar ontbreekt toch nog een touw", dat is waar, maar ik vind het makkelijker om de naam erop te flocken als er nog geen touw in zit. Vandaar.

De groetjes en een goed begin van het weekend!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind al die kombinaties wel leuk... welke ik nog het minste vind:is op de bovenste foto helemaal rechts,ondanks dat ik de stofjes op zich wel mooi vind.
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind alle combinaties die je maakte heel mooi, maar de kaboutertjes met rode bodem en groene binnenkant vind ik het allermooiste !
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai ja, dat kun je al een deftige voorraad noemen. Goed gedaan! Je kunt daar toch al tijdje mee voort...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allemaal leuke maar bij de meisjes vind ik de 2 middelste de mooiste, bij de unisex de kabouters met de groene binnenkant en blauwe onderkant en bij de jongens de piraatjes met de gele binnenkant. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...