vrijdag 16 november 2012

Geen koude voetjes meer voor mij

Een tweetal weekjes geleden, lag ik op zondag in de zetel, mij te beklagen dat ik toch zo'n koude voeten had. Ik heb het niet snel koud, maar vanaf dat mijn voeten koud zijn (of het puntje van mijn neus), duurt het heel lang alvorens ik weer opgewarmd geraak.

Ik besloot er iets aan te doen, dus speurde pinterest af, dook in mijn  voorraad wol en diepte mijn haakpen op.

Via pinterest vond ik dit patroontje en begon eraan. Aangezien ik op nogal grote voet leef, moest ik wel enkele rijen extra haken, maar een paar uurtjes later had ik lekker warme voetjes.
ik weet het, zonder voeten in ziet dat er eigenlijk niet uit, maar enfin


Misschien wel een kleine opmerking, wol is nogal slipperig. Voor in de zetel te liggen zijn ze dus ideaal, maar je kan er best niet teveel mee rondlopen, wegens slipgevaar. Het is maar dat je het weet hé.

Groetjes x

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...