dinsdag 2 april 2013

100-volgers-give-away [afgelopen]

Ik beloofde het al een hele tijd geleden: bij 100 volgers houd ik een nieuwe give-away. Nu dacht ik eventjes dit te kunnen combineren met mijn blogverjaardag (9 april), maar enkelen waren me toch voor... dus dat worden 2 give-aways: eentje nu en de andere volgende week.

Mijn give-away-concept ken je waarschijnlijk wel ondertussen:

Ik borduur zelf een handdoek (60x110cm) of bavetje (slabje) naar jouw keuze. Laat je creativiteit de vrije loop.


Hoe kan je winnen? 
Reageer op dit bericht door te zeggen wat jij graag zou hebben, de handdoek of het bavetje, en wat je erop wil zien staan.

Tot wanneer?
Tot 2 mei 2013, 12 uur 's nachts.

Wie kan winnen? 
Een onschuldige hand trekt de winnaar. Volgers gaan 2 keer in het potje, niet-volgers 1 keer.

Reclame maken op je blog mag natuurlijk altijd, maar is niet verplicht.

Wil je nog wat inspiratie opdoen, kijk dan eens hier.

Dan verklaar ik nu de spelen voor geopend! Veel succes!





33 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat! Wauw, zo'n gepersonaliseerde gift, daar doe ik graag voor mee! Als ik mag kiezen... Een handdoek met de naam Lukas en een vogeltje erbij... Met jouw goede smaak zal dat een groot succes worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 100 volgers!
    Ik heb er 148. Nog 2 en er komt ook een give away.
    Heb jouw mooie geborduurde spulletjes al dikwijls bewonderd. Weet je wat ik nu heel graag zou hebben? Een handdoek met Jeanine op en dan zo een trollekopje met rood haar. Eentje dat zo een beetje op dat fotootje lijkt. Dat zou ik nu heel erg leuk vinden... Ik duim dus voor mijzelf... (mag dat?)

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICIFLAPSTAART! 100 volgers, super!
    En wat een leuke give away al doe ik niet mee. Mijn kinderen zijn al 15 en 17 dus gun ik de prijs aan een ander. Zeker weten dat je er iemand heel blij mee gaat maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag er natuurlijk ook altijd eentje vragen voor jezelf hé .

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wij doen ook graag mee.
    Wij wensen dan de handdoek met 2 aapjes (1 in Royal blauw en 1in fushia, naar het voorbeeld van de monkey fabric van Robert kaufmann) en daarbij de namen Dieuwke & Sietse.
    Grtjs en doe zo verder! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik heb momenteel nog maar 6 volgers op mijn blog, maar ben ook nog niet zo lang geleden begonnen. Bij mij is er een give-away bij 50 volgers.
    Ik vind eigenlijk alles mooi wat je maakt, dat maakt het moeilijk kiezen. Misschien een handdoek met de naam Mila en een paardje, voor mijn dochtertje dat vandaag 5 jaar werd en gek is van paardjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hieperdepiep! Ik doe graag mee met je give-away hoor, zo tof om zoiets te winnen. Als ik win, dan graag een handdoek, en wat erop moet, daar denk ik nog even over na, als dat mag - voor Lilith, of voor ons tweede-spruitje-onderweg...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Proficiat met je volgers! Een handdoek met een prinsesje en de naam Elisa zou ik heel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat!
    Ik doe mee voor een handdoekje voor mijn dochter Juline, graag met de paddestoel van op haar geboortekaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, dat is nog eens een kado!!! Mag ik, indien ik win nadien zeggen welke naam er op mag komen? Mijn broer verwacht namelijk een derde spruit... en dat zou pas een geweldig kraamkado zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag dat, dan kan ik misschien ineens de kleurtjes en tekening aanpassen aan het geboortekaartje.

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd ! Wat een leuke give away, te leuk om niet een gokje te wagen... Mocht ik de gelukkige zijn, dan graag een slabbetje met de naam van onze jongste erop: jinthe en een uiltje :) leuk voor het eerste hapje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! Een handdoek met daarop een giraf zou een kapoentje hier heel veel plezier doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je 100 volgers! Ik wil ook nog wel eens mijn kans wagen voor een handdoek. Iets met hun achternaam een een zwemmotiefje ofzo, zodat hij nooit verloren gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volger 106 hier! Wat is dat leuk zeg! Een handdoek voor mijn zoontje Teun met auto's erop vind ik wel heel stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je volgers!!!

    Ik wil ook een kansjes wagen, voor een handdoek met Hanne haar naam en een grote vinder of enkele kleine vlindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awel, die diertjes voor Lasse heb ik altijd al geweldig gevonden. En een handdoek met mijn eigen naam, dat lijkt me super handig voor op kot volgend jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst proficiat met de blogverjaardag vandaag, maar natuurlijk ook met de volgers :D
    Ik doe heel graag mee voor een handdoek, mag ik nog even bedenken wat ik erop wil als ik win ? :)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supper leuk, voor de handdoek wil ik ook wel een kansje maken. Onze dochter kan altijd wel een leuke handdoek gebruiken voor als we naar de zee gaan in de zomer.
    Ze noemt: Anne-Fleur en lieveheersbeestjes vindt ze supper :)

    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo! Ik ben toevallig op je blog terecht gekomen...LEUK!! Ik heb me snel als volgertje opgegeven ;)
    Ik ga dus ook een kansje wagen en ga voor een handdoek waarop de naam Stella staat met een sterretje...mijn dochter heet nl. zo en kan vanaf september in het eerste leerjaar een leuke handdoek gebruiken :)....Nog een dikke proficiat en misschien zie ik je ook een keertje op mijn blogje (ben pas begonnen)...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie handdoeken! Dit zou leuk zijn voor onze baby die in juni geboren wordt maar we hebben nog geen naam (wordt we stilaan tijd), maar de naam van een van de dochters is natuurlijk ook super.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn petekindje zou superblij zijn met zo'n handdoekje, ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi, nog een mogelijkheid om kennis met jouw talenten te maken, zie ik net, super zeg! Ook hier sluit ik graag aan in de rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw leuk hoor! Ik waag graag een kansje voor mijn dochter van 2! Een handdoek zou leuk zijn. Ze is helemaal gek van het Zandkasteel, maar ook Nijntje vindt ze erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een handdoek voor Lily en Oskar lijkt me top, met 'n prentje van Jip en Janneke, of Sesamstraat!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik sluit me graag aan in de rij, je creaties zijn het zien meer dan waard. Op naar de volgende mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja ik hadhetgemist, maar ben nog net op tijd hé
    Ik zou graag een handdoek en iets met een uiltje of een vogeltje (retro)
    Er mag " moeke veerle" op, maar dat hoeft niet persé

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik had het ook helemaal gemist. Gefeliciteerd met al die volgers! Ik doe graag mee voor een handdoekje. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hartelijk proficiat met je 100 volgers! ben blij dat ik daar eentje van ben ;)
    mijn voorkeur gaat uit naar de handdoek, en als ik zou winnen, dan mag er een voetbal op staan en de naam 'Oskar'. Mijn zoontje van 2,5 jaar is helemaal in de ban van 'foebal', dus dat zou hier alleszinds heel erg in de smaak vallen!:D
    nog veel creatief plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...